Nutrilett Dag. 5

Det var sista dagen med Nutrilett idag, ska bli skönt att äta riktig mat imorgon :) Det jag allra mest längtar efter är en sallad, en stor sallad med fetaost. Måste höra med Fredrik om vi kan äta det imorgon eller på lördag!

Nutrilett går bara bättre och bättre. Igår åt jag upp middagen, kycklingsoppan var absolut godast hittills. Idag blev det tomatpasta :/

Försov mig en halvtimme imorse, inte så farligt med tanke på att jag planerade att åka till skolan i mjukisbyxor. Gick ut till den isiga cykeln ungefär halv nio, då insåg jag hur snorigt halt det var ute så jag bestämde mig för att ta bussen. Bussen skulle komma runt 08:39, men den kom 08:44 vilket resulterade till att jag kom för sent till skolan, fem i. Ajabaja Amanda.

Läste August Strindberg på svenskan, Giftas II. Ehm, intressant. Slutade 10:05, då gick jag till skolbiblioteket och lånade två böcker, en till Fredrik och en till mig. Till Fredrik blev det Da Vinci-Koden och till mig Ser mitt huvud tjock ut i den här?. Lämnade böckerna i skåpet, Fredrik får hämta dem sen när han har slutat, jobbigt att släpa på böckerna eftersom jag gick hem idag.

Efter biblioteksbesöket gick jag till min studievägledare. Jag vill nämligen lägga till en mattekurs, är så gott som tvungen då jag kommer att sakna matten allt för mycket annars :/ Jag berättade vilken kurs det var jag ville lägga till, men hon hade ingen aning om vilken det var jag menade, haha. Så hon ska kontakta någon snubbe på teknik, då hon tyckte det lät intressant. KTH-matte på distans är det jag ska läsa, Fredrik ska läsa den kursen och det gjorde att jag blev väldigt intresserad. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan läsa den. Har ju lite håla att fylla upp :P

Tog ett varmt bad när jag kom hem och läste engelskaboken. Har läst den men jag har itne skrivit något. Hoppas Cissi kan göra det med mig imorgon <3

När Fredrik hade slutat kom han till mig, då skulle vi A-R-B-E-T-A. Vilket vi också gjorde, synd att filmen var så lång bara.


Pusskram



SAKNAR DIG REDAN!
.. men vi syns imorgon klockan 07:30 <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

...och det gjorde vi :)

Postat av: plutten

gick du ner nåt i vikt då?

2009-01-24 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback