Som vanligt så hatar jag måndagar

HästSitter just nu och pluggar på Cellbiologin som vi har prov i imorgon. Det är svårt och tråkigt, alltså ingen bra kombination. Har iallafall skrivit anteckningar på alla sidor, så lite ska väll gå in.

Var till hästhagen idag på dagen, hann med att fota lite då också. Det var dock lite svårt att ta bilder när hunden drog i kopplet samtidigt som man skulle försöka att sätta fokus. Inte kunde jag använda autofokus heller då kameran absolut ville sätta fokus fel för mig -.-

Översta bilden lyckades jag nog ändå ganska så bra med tycker jag. Dock ser hästen lite rädd ut. Kanske beror på att den fick ett stort objektiv upptryck i ansiktet på sig, vad vet jag. Eller ja, anledningen kanske är min dumma hund som skällde ut häststackarna innan jag började fota dem, jävla hund.
Häst
Bilden underst är lite rolig tycker jag. Om man tittar noga i ögat kan man faktiskt se vem fotografen är ^^ Synd bara att hästen har typ som var i ögat, annars tycker jag att bilden blev intressant :) Känns inte riktigt som man gåt och torkar var ur någon annans häst högon, skulle nog itne uppskattas av varken hästen lelr ägaren.

Strax innan tre kom Fredrik hem till mig, då stack vi till hästhagen för att hoppas på att få lite fler fina kort, men ack, det blev inge bra. Solen hade ju typ gått ner så det gick inte så bra för oss.

Nu måste jag verkligen fortsätta med cellbiologin, grrr. Längtar till den dag då jag inte behöver känna ångest och stress!

Pusskram



Hoppas du inser att du aldrig kommer att bli av med mig! Mohahaha

Kommentarer
Postat av: Amirkamilla

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback