Friskis och Svettis

Fredrik kom hem till mig igår efter jobbet och tillbringade natten med mig. Trevligt. Dock kom han ju runt halv elva så det var ju i stort sett att att bara hoppa i säng med tanke på att jag går upp runt halv sju.

Fick iallafall skjuts av Fredrik till jobbet idag, väldigt skönt må jag säga. Därmed kunde jag ju sova en kvart längre än vanligt på morgonen. Dagen flöt på som vanligt och Alexander hade bakat otroligt goda muffins :)

Gick med Alexander hem, men när vi hade hunnit några hundra meter kom vi på att vi skulle "ta vägarna förbi" Coop och köpa en varsin säsong av Desperate Housewives. Började med att köpa ettan, vilket i och för sig är ganska så självklart. Eftersom jag har sett klart fram till säsong fem på Sex And The City så börjar jag känna panik efter något nytt att kika på sen.

Drog en sväng till Friskis och Svettis med Maria, måste ju börja tänka på att jag ska investera i en ny bikini snart. Har nog inte bikini i storlek "valross". När jag kom hem käkade jag dock onyttiga köttbullar och kroketter, men så mycket som jag hade gått och svettats så var jag värd det (plus två kakor som inte bör nämnas för Maria).

Snart så kommer Fredrik hit när han har jobbat klart klockan tio. Han ska sova här i natt med var det tänkt. Är ju faktiskt för en gångs skull ensam hemma så det passar perfekt.

Imorgon blir det jobb igen för hela slanten, sen hem och powergosa med älsklingen :D

Har faktiskt gått och skaffat bilddagbok, ni kan ju kika in där om ni orkar. Den är dock ännu inte fylld med bilder.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Örru, om jag ska dizza Kim (som faktiskt inte är så jävlig) får du fanimej dizza Fredrik!! :P Och det lär ju hända....

Postat av: cissi

....NOT! (bra att jag bara lyckas posta halva kommentaren :P)

2007-07-20 @ 10:21:44
Postat av: Fredrik

VAFAN! >:o

2007-07-20 @ 11:04:40
URL: http://chetic.blogg.se
Postat av: Karstenlena

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 10:22:48
URL: http://karstenlena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback