Trevlig helg :D

I fredags åkte jag och Fredrik ut till Lillkyrka för en riktigt trevlig och mysig hemmakväll med film, chips, dipp och cola.

Dagen efter blev det tidig uppgång eftersom att det var någon gubbe som skulle ringa på Fredriks
bil då. Han ringde runt tio och sedan mötte vi honom och hans fru vid Statoil uppe vid donken runt halv elva. De var två trevliga människor från Fjärdhundra, som dessutom kunde en hel del om bilar, som mötte upp oss där med en vit Ford Scorpio (hur fan minns jag det egentligen?!). Mannen skulle kolla runt mer och om intresset fanns så skulle han höra av sig senare.

Till middag blev det tacos, som för övrigt smakar mycket bättre med trevligt sällskap. Jag har aldrig ätit godare tacos. Åkte ner och kikade lite på "cruisingen" i stan, mycket härliga bilar och en del med 100% rost. Åkte hem ganska så snabbt och stack iväg för att ta några fina naturbilder. Dock blev vi störda av två unga råddjursherrar som lekte i skogen. Försökte ta kort men det var mörkt och för stor risk att bli upptäckta, vilket vi även senare blev.

Min söta
Fredrik hittade mycket fint han ville visa upp.
Dock lade jag fokusen på honom i denna bild ;D


WTF?!
"Vafan, så här ska de inte se ut"

Idag blev det en lååång tripp till Kalkbrottet, ja, tror det eller ej, men det tog oss ungefär två timmar att ta oss dit. Då ingen av oss kan vägen dit blir det ett problem.

Ett litet stopp i Hummelsta för inköp av godis blev det och därefter tacorester hemma hos mig. Nu sitter jag här alldeles ensam då Fredrik börjar jobba klockan 06:00 imorgon.

Vill även passa på att gratta min lilla Maria som fyller 19 år idag!! Grattis! ;D

Nu ska jag se Sex And The City med en stor påse godis i handen.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

MEN SHIIIT
Sjyst att du tog MED bilderna också... omfg btw jag vill gå i skogen och spana rådjur igen :D

Postat av: Martinagnes

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-25 @ 14:13:33
URL: http://martinagnes.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback