Emil fyller SYSTEMBOLAGET idag :)

Grattis brorsan!



Jaha, vann rätt låt igår då? SJÄLVKLART! Shit vad bra det var, The Ark ägde i stort sett hela bunten. Andreas Johnsson var i och för sig också ruskigt bra. Håller ni inte med?

Efter melodifestivalen kollade Fredrik och jag på saw II, lika bra som ettan tycker jag. Blir väll trean nästa helg hoppas jag.

Idag hämtade jag klassoverallen hemma hos Johanna. Träffade hennes hundar, supersöta. Måste faktiskt säga att Kabusa är min favorit. Irländsk varghund, behöver jag säga något mer?

Gamlingarna och Anna är här nu för att fira Emil. Mamma har varit duktig och gjort en stor smörgåstårta. Tyvärr gillar ju jag inte smörgåstårtor, bara den där varma som mamma brukar göra, den är supergod! Snart ska jag ta tag i engelskaboken, 150 sidor att läsa. Suck.

Ruts ungar, fyra dagar
Ni får bli trötta på alla dessa bilder, men jag tycker fan man ser skillnad från varje dag.
Nu är de fyra dagar gamla och pälsen börjar komma lite smått.
Börjar till och med bli lite söta, eller hur? :) (Fredrik får inte svara, inte Pils heller)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pils

:/ varför får inte jag svara för =(

2007-03-11 @ 17:28:20
Postat av: amäända

för du skulle bara säga något elakt..

Postat av: cissi

jag tycker dom e söta :)

2007-03-11 @ 20:15:57
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Fredrik

Ja, tycker man att FOSTER är söta så kan det väl stämma!! x_X

2007-03-11 @ 20:41:54
URL: http://chetic.blogg.se
Postat av: Jens

Usch va de ser ut >.<

2007-03-11 @ 20:44:15
Postat av: amäända

nu ska vi inte vara sånna... :P

2007-03-11 @ 20:51:54
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Pils

jag tänkte säga att de va tyffa :(

2007-03-19 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback