Helgen går alltid för fort.

Helgen har varit trevlig :D

I fredags var vi på joar där det kanske blev lite för mycket av det goda. Men hade jäklans kul :) Lördagen tillbringade jag med min käre pojkvän. Sov över där och drack boxarpappa-mjölk till frukost :D Boxarmamma-yoghurt får det bli någon annan dag ^^

Åkte med min far och lillebror till Hälla, där köpte jag present till Fredrik. Han fyller ju år på onsdag <3 Tog såklart en fika på IKEA. Jag kan säga att vi var på alla jävla möbelaffärer som fanns, men ändå hittade jonas ingen databänk som var bra. Det slutade med att vi åkte tillbaka till IKEA och köpte en provisorisk databänk, som faktiskt funkade jäklans bra när den blev monterad.

Städade burarna idag också. Eftersom Rut parades för två evckor sen så är det dags att fixa ordning inför att ungarna kommer. Och ja, den här gången kommer det små korvar, det är jag nästan hundra på.

Imorgon har Fredrik och jag varit tillsammans i ett halvår. Vi ska se till att hitta på något romantiskt, som Fredrik så fint uttryckte sig :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mindre än sjunderoten ur tvåtusenetthundraåttiosju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback