Hemma idag pga. sjuka

Idag är jag faktiskt hemma från skolan, det är halsen och huvudet som bråkar med mig. Ska försöka få lite gjort tror jag, bland annat PA och städning av rummet.

Gick ut med Molle en sväng, sen precis när jag var hemma så kom farmor och farfar hem, de skulle ta med honom ut på landet. Farmor tipsade att jag skulle gurgla ljummen saltlösning, vi får se hur det blir med det.

Hamsterbebisarna skriker mer än vanligt, tror de börjar bli en liten kamp om vem som får en tutte, trots att det är sju ungar på åtta tuttar, menmen. Jag ser iallafall till så den lilla får en tutte, resten sköter de själva. De börjar väll förmodligen bli så pass stora så att de inte får plats där under, dels har Rut börjat att lägga sig på sidan när de ska dia.

Städning av rummet nu..

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Brenner

Samma här :) Eller, ja, inte det där med hamsterbebisarna, utan mer "sjuk" delen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback