Step up igår, härligt

Igår var en tung dag, men jag klarade den. Som jag sa till tjejerna "Klarar man måndagar och tisdagar så klarar man allt". Visade sig sen att jag inte hade någon fotografisk bild, blev överlycklig. Åkte dock inte tillbaka till skolan för att jobba PA, det tog verkligen emot. Precis som att vinna pengar på lotto för att sedan slänga allt i sjön. Nej tack!

Kom hem tidigt, så mamma, molle och jag gick en långpromenad i det vackra vädret :) Sen kom Fredrik hem till mig ett tag och rättade min engelskatext, tack <3! Middag och sen bar det av till A3. Kämpade faktiskt på bra på träningen, må säga att det var satans skönt att röra på sig. Har ju inte tränat ordentligt på jättelänge!

Idag har jag bara två lektioner, svenska och fysik, som varje onsdag. Men den här onsdagen är lite speciell, vi ska nämligen skriva på PAt hela lunch-hålan och efter sista lektionen, som slutar halv två. Blir nog att vi sitter ganska så länge. Suck. Men hellre att vi blir klara idag än att vi får åka och jobba imorgon också.

Jag tror jag dör, seriöst, skolan dödar mig. Dessutom är det högskoleprov i helgen också, damut. PLUS att min internet-matte ska vara klar på fredag och jag ligger väldigt mycket efter. Helvete.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fussball Trikot

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback