Studentfest - Könsbyte

Väldigt kul, men synd bara att vi inte blev insläppta till Joar, lite surt.

Cissi och jag träffades hemma hos mig innan för att göra iordning oss. De första som hände var att Cissis skjorta hade blivit helt förstörd. Det var en stor blå fläck på ryggen, då hon tydligen hade ett lager med shampo och andra härliga kroppsprodukter längst ner i väskan. Det hade gjort så att väskan hade färgat av sig på skjortan. Vi hade på lite vanish och sedan så bad vi mamma att slänga på en tvätt. Eftersom klockan redan var bra mycket så fick Cissi låna en skjorta av Emil.

Vi blev skjutsade av pappa till bankomaten runt kvart över nio. Ganska tidigt, men vi ville ha gratisdrinken ;P Faktum var att vi inte var först, kom dit samtidigt som Fredrik och kompani :)

Fick med mig en mycket snygg pojke hem igår som sov över :D Dock behövde han åka direkt när vi vaknade då vi insåg att hans lektion började 20 minuter senare. Så det blev för honom att låna min cykel snabbt ner till skolan.

Nu ska jag ut och gå med Molle, därefter ta en sväng till A3.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback