Hemma två dagar från skolan - skönt

Måndagen började med att jag hade försovit mig, vaknade tjugo över nio och fotot hade börjat för 35 minuter sedan. Jag kände mig väldigt krasslig i halsen medstruntade i det och beslöt mig för att åka in till samhällen som började tjugo över tio. Fem över tio satt jag på cykeln, han dock inte cykla längre än förbi myggstigen  innan jag var helt dyngsur. Jag bestämde mig ganska så snabbt att cykla hem igen och kolla på sex and the city istället för att åka till skolan. Hann med 12 avsnitt, så nu har kollat klart säsong två också.

Idag vaknade jag upp och kände att skolan var oviktig, beslöt mig för att vara hemma :) Fredrik kom till mig sen runt elva <3

Slank även ner ett paket i brevlådan idag, nytt Buzzador-uppdrag! Den här gången fick jag Malaco Truly - en hel rad med olika småpåsar och smaker. Då har Fredrik och jag något att göra i helgen ;D

Just nu sitter jag och dricker en stor kopp med te, som jag och elin köpte i tallin. Det är någon typ av fruktte som kräver tio minuter i det heta vattnet för att ge smak, men det smakar himmelskt så det är det värt!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback