Sex and the city

Sex and the city skol?daPa-redovisningen gick bra i onsdags, inte alls så nervöst som jag trodde att det skulle vara :)

Nu i helgen har jag träffat Fredrik. I fredags åkte han, borsan och jag till Uppsala och köpte Xbox 360, jonas skulle ha ett. Verkar fungera bra, dock kommer Fredrik förmodligen att smita över till brorsans rum i framtiden. Som tur är har jag fått min Sex and the city box! Började kolla i fredags och har redan kollat 18 avsnitt :)

Idag under dagen fick jag och Fredrik för oss att vi skulle baka bullar. Bakade riktigt stora cafébullar, hur goda som helst :D Blir nog riktigt onyttigt nu i veckan då vi bakade riktigt många. Dock har jag ju en familj som mer än gärna hjälper till att tömma satsen vi bakade. Tur är väll kanske det...

Jag har skitont i halsen och hoppas på en rejäl förfriskning under natten, så jag orkar ta mig till skolan imorgon, eller borde jag kanske skriva "idag"?

Funderar om jag ska hoppa i säng, eller om ajg kanske ska kolla några avsnitt Sex and the city.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Den där lådan passar skitbra med din sida ju :D

Postat av: Anonym

"Dock har jag ju en familj som mer än gärna hjälper till att tömma satsen. Tur är väll kanske det..."

Ja, Fredrik kan kräva mycket ibland ^_^

2007-05-14 @ 09:30:38
Postat av: Prebenkatinka

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-02-10 @ 10:19:50
URL: http://prebenkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback