Tisdag

Min hemladdning går assegt verkligen, hur segt som helst. Laddar hem i ~ 5kB/s. Klart om sex dagar och fem timmar, suck. Men det brukar bättra på sig när man inte kollar på det - ja, det är Fredriks teori i alla fall.

Tisdag nu med samhälle, biologi och foto hela eftermiddagen. Suck. Men jag måste verkligen bli klar. Först och främst måste jag kopiera klart bilderna, de nio portträtten som jag bara fixat klart fyra. Suck. Sen de där känslomässiga portträtten, men de är iallafall digitala som tur är. Usch, Charlotte gillar analogt alldeles för mycket.

Ska kila iväg och packa träningsväskan nu, hade tänkt att träna efter skolan. Det var fan på tiden Amanda!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: elin

jag och patrik är däremot helt övertygade om att det går fortare, mkt fortare (:O), om man sitter och tittar på nedladdningarna :D
Det gjorde vi i 6 timmar en gång :D:D

2007-05-22 @ 16:12:26
Postat av: Olaimerete

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback