Helg

Utgång med Frida, Cissi och Maria i fredags. Mycket trevligt. Blev dock lite sent med tanke på att jag och Maria jobbade till 22:12, så alla sågs hos Maria halv elva.

Innan jobbet var Maria och jag på stan och hetsshoppade lite, behövde verkligen kläder till kvällen. Hittade iallafall något jag kunde ha på mig +  lite andra saker.

På lördagen åkte jag och Fredrik till Västerås. Jag struntade i att ta med min plånbok eftersom att den låg hos Maria. Vi struntade i att hämta den eftersom jag lika gärna kunde låna av Fredrik. Dock glömde Fredrik plånboken i Enögla, vilket vi märkte när vi stod inne på New Yorker och skulle betala. Som tur var så befann sig mor och far i Västerås, så det löste sig till slut. Dock fick de vända vi Sagån då de var på väg hem, men det är deras plikt som föräldrar :)

På kvällen blev det 1408 och Cheese Crunchers, yummie. Filmen var mysko men ganska så bra.

Just nu så sitter jag här och har jättetråkigt. Fredrik har lämnat mig för idag. Så får tillbringa dagen ensam. Han hade tydligen massa SUPERVIKTIGA saker att göra >_< yeah right.

Ska iallafall till Arlanda idag med tjejorna. Specialare för oss på jobbet ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback