Slutat jobba :)

Alltid lika skönt att komma hem från jobbet och andas ut lite. Andas ut lager och andas in hem. Ahh. Fixa i ordning en kopp choklad och bara njuta.

Jag tror att sen jag har börjat jobba som alla de andra stora barnen i samhället, så har jag nog lärt mig att uppskatta min lediga tid bättre. Jag njuter av varenda sekund, fyra gånger om. Sen har jag faktiskt lärt mig att koppla av, trots att jag vet att jag ska jobba. Annars när det gällde sommarjobb så hade jag "stress", elelr hur jag ska förklarar det, i kroppen hela tiden. Nu börjar det kännas som att jag kommit in i arbetslivet mer. Det börjar liksom kännas att jag arbetar, och att det är så här livet är. Fast visst, jag längtar tillbaka till mattelektionerna, det gör jag faktiskt.

Idag fick jag en ny penna :D

Lönebeskedet kom idag och det var väldigt positivt. Visade sig dessutom att jag numera kommit in i bounssystemet på jobbet, vilket är skoj! Nu har jag råd med massvis med godis :D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback