Vadå UNIFLEX!?

Idag när vi kom till jobbet var det shopping som gällde. Det fanns en massa söta smycken man kunde beställa för inköpspriset. Ringar, armband, halsband, örhängen, hårspännen och mobilsmycken. Köpte en hel del, så mycket att jag inte minns hur många... eller hur de såg ut xD Första gången i mitt liv som jag har fått betalt för att handla :D

Sen efter det så fick vi reda på att vi skulle få jobba på N fram till 18:00, vilket gjorde mig väldans glad :D Men sen bar det ut till V. Fast killarna där är faktiskt jätteschyssta.. så det är ganska lugnt ändå.

Idag lyckades jag ta en moppe som efter ett tag började lama ner sig.. tillslut köre den så jäklans sakta så man kunde tro att batteriet hade tagit slut. Det började luckta bränt och ha sig, så jag bytte moppe. Imorgon ska jag INTE ta den röda 79:an.

När jag kom hem moffsade jag i mig en hel del med godis... vilket jag ångrar nu. Jag måste fan sluta med allt skit, kommer att se ut som en satans boll tillslut >_< Ibland önskar jag att jag hade en ätstörning.

Nu funderar jag starkt på att kolla på 70's show.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback