Det är sant, det ÄR fredag! :D

Pannkaksstekningen gick hur bra som helst. Jag kan faktiskt lite skamset erkänna att det var bland de första gångerna jag själv lagat pannkakor. Nu var jag ju inte själv, men det var inte någon annan som gjorde dem åt mig.

Ikväll pratas det omt utgång på Joar, men jag vet inte riktigt om jag kan. Var ju på G i början av veckan, men trodde inte att det skulle bli av så jag bestämde med Nina att rida på lördagsmorgonen. Dagen efter Joar - bakis - ej körduglig - ej ridduglig, hmm, jag skippar nog utgången. Ska ju köra själv ut på morgonen så då måste jag ju vara nykter på Joar isåfall :|

Finns annat man kan göra på kvällen ;D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: elin

Synd att du inte var lite yngre, för då hade du ju kunnat vara med och tävla, haha: http://www.aftonbladet.se/matvin/article2174282.ab

2008-04-18 @ 13:29:22
Postat av: Becca

Haha hur har du aldrig lagat de själv? :P jag har gjort de 1000 gånger :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback