Godmorgon mina vänner

Idag blir det jobb på KD som vanligt, sen efteråt blir det pannkaksstekning med Maria Forssman. :) Haha, vi får se hur fina pannkakorna blir, jag som inte ens kan steka pannkakor.

Igår när jag tog bort emblemet så använde jag en värmepistol och en fiskelina, vilket fungerade utmärkt ;D Dock värmde jag lite mycket och metallen blev lite för varm så jag brände tummen. Det blev ganska så fort en fylld vattenblåsa, som jag så klart pillade sönder. Satan vad ont det gör, tur att jag har nya och bra handskar på jobbet.

"Frulle" nu :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: M.forssman

Kan inte du steka pannkakor??! Hur ska det då gå.. jag kan nämligen inte heller steka pannkakor!! oj oj... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback