Utgång i Västerås igår

Igår var jag på Konrad i Västerås med Maria och Frida. Vi dansade jättemycket i schlager rummet, man kan nog nästa säga att vi ägde där inne. Träffade lite Enköpingsfolk också, vilket alltid är trevligt.

För en billig slant så både skjutsade och hämtade Sjöberg oss. Det var jättebra, för jag hade förmodligen inte klarat att gå till bussen pga. skoskav. Innan vi åkte hem till lilla ENköping så blev det lilla menyn på donken.

En lyckad utgång, nästa helg igen tjejer? Men då är det tequila som gäller isåfall ;D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också! Gå ut på freeedag! Och lördagen den 26:e ska jag och Maria ut!

Postat av: frida

jaa shit vad vi ägde där inne ;D var en mycket bra kväll tycker jag :D:D

2008-04-13 @ 17:36:59
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback