Sista arbetsdagen idag :D

Kändes riktigt skönt fakitskt. Det är ju helt sjukt, jag ska nu vara ledig i 20 dagar i sträck! Minns inte ens när jag var ledig så länge sist.

Ja då kan man ju fråga sig vad jag ska göra under min ledighet? INGENTING and it feels goooooood! Har massvis med tid över till allt och ingenting. I och för sig så ska jag ju försöka flytta in i rummet i Flogsta, försöka göra mig lite hemmastadd helt enkelt. Borde inte ta allt för lång tid tycker jag.

Har skrivit en liten lista på vad som behöver inhandlas på IKEA. Tror det blir en sväng dit imorgon, om planerna går som de ska.

Hairspray nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Emma

hairspray!!! vad tyckte du? :)

Postat av: Emma

Grattis till ledigheten också! :)

2008-08-04 @ 23:45:52
URL: http://judymyfriend.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback