Back in town!

Ja, nu sitter jag här i Enköping och andas Gånsta... mmm, härligt!

Känns faktiskt riktigt bra att vara hemma. Speciellt när mamma har gjort det så himla julfint.. och nya soffan är ljuvlig! Kanske ska sno med sig en tillhörande fåtölj hem till Flogsta? :) Oh-ja!

Igår slog jag och mamma in och rimmade till lite julklappar och idag har det varit knäckbak och julgranspyntande. Mysigt! Imorgon och på tisdag blir det jobb och sen är det jul! Här är det fullt ös ända fram till mållinjen.

Jobbade ju faktiskt i fredags och det var riktigt trevligt måste jag erkänna. Var så himla kul att träffa alla igen och alla är bara för trevliga! Extra kul var det såklart att träffa Alexander och Amanda :) Imorgon får jag även jobba med Nathalie, Emma och Sara också. Myyycket trevligt. Hoppas det inte blir alltför mycket övertid, ska ju faktiskt redan "jobba över" en halvtimme på morgonen.

Nej, sängen nu.. så jag orkar upp!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback