Den här bjuder jag på!

Helgen var helt kanon! I fredags var det Taco-mys med min älskade Fredrik och en söt liten julfilm :) Jag bara älskar våra fredagar!

Lördagen blev lite annorlunda. Knäck- och ischokladbakning hemma hos mig med Jullan och Ankan. Sandra saknades!.  Vi fick för oss att vi skulle Lussa hemma hos Viktor. En varsin kroppstrumpa senare och trosor på det så var vi redo. Jullan och jag var superhjätar medan Ankan var sjuksköterska. Det hela blev faktiskt sjukt kul! med oss hade vi en ljusstake som jag hittade tidigare i sopprummet (fynd!) :P

Efter det så blev det shots och sen ÖG. Riktigt roligt var det, extra kul med tanke på att alla andra var gasque-klädda och där kom vi i kroppstrumpor med färglada trosor utanpå. Haha!

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Ida

från och med nu finns jag på ovannämnd bloggadress :)

Postat av: Ankan

Hahahaha! Sjukt kul!! :D

2008-12-15 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback