Inte långt kvar till jul nu!

Igår köpte jag tre julklappar till och det kändes ruskigt bra! Det var sånna där julklappsköp som man känner sig riktigt nöjd över och tror att klapparna kommer att bli bra :) Nu har jag "bara" kvar lite till Fredrik och sen något till Molle och Donna. Sen julklappsköpen avklarade för i år.

Pratade med Maria F nyligen och hon har sökt två lägenheter här på Sernanders väg. En i mitt hus och en i huset bredvid, hoppas verkligen hon får dem. Skulle vara så himla kul! :)

Nu ska jag ringa Håkan och sen äta frukost, fast frågan är vilken frukst? Har en mjuk macka som ligger och skräpar. Antar att jag får klä den med lite smör och en kalkonskiva.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Maria F :)

Tror inte jag får lägenheten... :( nu när jag kolla var dom redan borta från hemsidan, jag söte dom i morse men antagligen har ngn annan hunnit före...:( men jag söker vidare :) Kram!

2008-12-17 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback