Jag är för bra!

Det blev faktiskt en promenad ikväll! Ville promenera ungefär en timme så jag satte alarm på en halvtimme och gick raka vägen hela tiden. När klockan ringde vände jag och gick hem igen.

Jag hann faktiskt gå förbi Carolina Rediviva och upp för slottsbacken. När jag var uppe vid slottet ringde alarmet och det var dags att vända. Blev en bra runda faktiskt! :) Mätte upp rundan på jogg.se och den var faktiskt 6,4 km! Bra jobbat Mandy!

Snabb huvudräkning: Medelhastighet 6,4 km/h. Inte jättefort men bättre än 0 km/h!

Efter rundan gick jag in på Ica Väst och handlade lite förnödenheter. Blev bland annat en korg med Kiwi för 12 kronor!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Va duktig du är MAND! :D

2008-12-02 @ 00:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback