Mail.

Fick mail igår från Donnas uppfödare:

 

Mail 1:

"Det känns bra att du är nöjd med din lilla tjej, hon är ju så fin!

 

Tyvärr, som du fick veta på utställningen när du hämtade Donna, kan ev en av mina honor bära på virus. Jag har bara haft henne en månad så det kommer inte härifrån utan hon bar på det när hon kom, om hon nu har det. Men risken för att Donna ska ha fått det är obefintlig. De har inte vistats i samma rum så, som sagt, det är lugnt.

 

Men kolla henne för säkerhets skull så att hon inte får små vårtor runt munnen, ansiktet eller nacken.

 

Men som sagt, den risken är närmast obefintlig!

Pussa på tjejjan från mig och hamsterkompisarna här!

 

Kram"



Mail 2:

"Center, honan med småvårtor, har blivit kvitt dem, så det är inget Papova! Det känns skönt för alla, ingen behöver oroa sig, och så behöver jag inte avliva Center.  och du behöver inte oroa dig!

 

Kram

Karin"



Så bra va? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback