Jobba idag :)

Vaknade av ett sms från Randstad. Det var dessutom deras andra sms som väckte mig. De bad mig att vänligen godkänna förra veckans tider. Eftersom att jag nu är anställd genom ett bemanningsföretag så ska jag i slutet av varje vecka logga in på deras hemsida och godkänna de dagar jag arbetat. Har glömt det båda veckorna och kommer förmodligen glömma det ett x antal veckor framåt >_< Skärpning Amanda!

Den här veckan har ju "ungarna" lov, inklusive Fredriks mamma som är lärare. Man kanske ska bli lärare? Höstlov, sportlov, jullov och ett åtta veckors lov på sommaren. Mitt framtida yrke? :D Faktum är att jag nog skulle kunna tänka mig att vara mattelärare :)

Funderar om jag ska gå och äta frukost nu, inte direkt någon mening att somna om, även om jag somnade sent igår ^^ När jag skrev det där så ringde Randstad och hörde om jag ville jobba, klart jag vill :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback