Lilla lilla Mimmi

image372

Igår bokades en avlivning hos veterinären för min kära lilla tant Mimmi.

Veterinärbesöket i början av året gjorde inte hennes hälsa bättre. Hon har blivit väldigt smal, har VÄLDIGT dålig balans (sitter i matskålen för att överhuvudtaget kunna tvätta sig) och det som är värst är nog att hon nyser och snorar så förskräckligt. Det som kommer ur hennes nos är förmodligen blod.

Jag tog det här beslutet för jag anser att det är hennes eget bästa, det är egentligen det sista jag vill göra. Hon är så skör så det skulle vara omöjligt att få i henne medicin utan att skada henne, om nu någon medicin i huvudtaget skulle hjälpa

Just nu gråter jag av att bara se hur dåligt hon mår. Hoppas jag gör rätt beslut bara.

Det hela kommer att ske på imorgon 08:20. Tänk lite extra på min lilla Mimmi då.

Kommentarer
Postat av: becca

Nej va tråkigt :'(

2008-02-27 @ 09:13:21
Postat av: Nizze

Shit vad jobbigt :/ ;(
Jag såg det här för sent.. Jag tänker på henne nu istället.

2008-02-28 @ 01:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback