Söndag

Vaknade upp brevid min älskade pojk imorse, som jag faktiskt har turen att göra de flesta söndagar. Inspererade sen gårdagen så hade vi hett sex (rollspel), han polis och jag brottslingen. Nej, nu ljög jag. Vi mös lite och sen åt vi frallor från Maxi. Trevligt det med faktiskt.

Åt upp min Marabouchoklad samtidigt som vi såg första avsnittet av Gossip Girl. Bra att han tog några kalorier från chokladen som annars förmodligen hade suttit sig på min rumpa. Great!

Runt halv tre skjutsade jag min pojk till sin fader där han skulle hämta Skodan. Han lirade nämligen med de andra grabbarna idag, inte någon sport utan musik. El-gitarr för att vara exakt.

Idag runt sex så åkte jag och Molle hem till Maria för att gå en sjukt lång promenad. Hääärligt. Nu förtjänar jag lite dipp och morötter.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ida

Amäändie, blir galen på min blogg. Du kanske kan adda mig på [email protected] och ge mig lösenordet till din andra blogg så jag kan testa mig fram där? :)

Postat av: Nicolaynatasha

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 13:31:17
URL: http://nicolaynatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback