Det blidde liksom inte vv idag

image354Jag är snorig. Har säkert snurvlat flera liter. Dessutom har jag nyst som en idiot på jobbet... så inom en snar framtid kommer hela lagret vara infekterat med muterade super-amanda-bakterier.

Stackars mig med allt snor. Jag snurvlar och snurvlar, och inte blir det bättre. Allt snurvlande ger mig stark huvudvärk, kan nog nästan kalla det migrän. Jag är dessutom sjukt hängig på grund av förkylningen. Trött, men inte brist-på-sömn-trött, utan förkylnings-trött.

Jag hatar att vara förkyld, jag blir alltid så hängig och slut i kroppen. Men känns inte som man vill vara hemma från jobbet på grund av en liten förkylning. Får hoppas det blir bättre imorgon helt enkelt.

Idag var det då tänkt att kag skulle börja med viktväktarna, men jag orkade inte leta fram böckerna.. så jag sket i det. Istället får jag starta ett hälsosamt liv, för jag orkar inte räkna points... även om jag är sjukt bra på det :P

Herregud, jag borde faktiskt veta hur man lever hälsosamt. Till och börja med har jag nog sett varenda liten sekund som Anna Skipper har visat sig på tv. Sen skrev Elin, Cissi och jag ett ~ 90 sidor långt arbete om dieter. Jag BORDE veta hur man på enklast sätt lever hälsosamt. Ja, egentligen, men fan vilken djungel det är.

Men till och börja med kan jag ju sluta äta niggahballs på en måndag.

Nu ska jag snyta mig, för ungefär sjuhundrade gången idag.

Pusskram

Bilden är förstaträffen på google på sökordet "snor".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback