Körlektion Nr 10


<3

Idag har jag varit riktigt glad. Jobbet var kul och livet lekte :D Hoppas det fortsätter så här! Har lyssnat som en tok på den här låten, kanske därför jag är så glad ^^

Dagens arbetsdags slutade halv ett, då jag satte mig på cykeln för att ta mig till körlektionen. Det var pakrering som gällde på dagens schema, Nos-, bak- och fickparkering. Gick jättebra faktiskt :]

Nu sitter jag här i min mysdress i blågrå velour från B-young.. Hur skönt och mysigt som helst. Har äen ett par tofflor på mig som jag fick i julklapp. Komplett mysoutfit ;D

Nu ska jag se lite That 70's Show, men först ner och pressa lite juice... om det nu finns frukt hemma. Är fruktansvärt sugen på äppeljuice av grönt äpple.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Svar: haha, visst är han söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback