Sjukt trött, men tror starkt att det beror på förkylningen.

Igår gjorde jag inte mycket alls. Kom hem och åt mat, sen tog jag det lugnt. Letade efter bil och chillade lite. Skön kväll som tog slut alldeles för fort.

Idag jobbar jag till 18.00 som vanligt. Men imorgon jobbar jag till 15.00 istället. Därför blir det inte mycket fritid idag. Kommer hem halv sju och ska helst sova runt nio halv tio, då jag går upp 05.00 imorgon.

Igår kollade jag på AFV . Det är så så himmla bra. Ett av de få program jag verkligen skrattar till. När jag tittar på det kan jag verkligen inte hålla tyst, sitter i stort sett ensam i soffan och apflabbar.

Hoppas det finns mycket att göra på jobbet idag. För när det inte finns något att göra så har dagen en tendens att sega fram.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

Imorron får du vara pigg!

2008-01-17 @ 14:57:11
Postat av: Hannah

Ja, de är klart du ska följa med : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback