Torsdag

Vaknade ungefär för en timme sedan. Gick upp på en gång och gjorde en härlig frukost. Den bestod av mammas hembakade tekakor och egenpressad äppeljuice! Satte mig i sängen och avnjöt frukosten framför Scrubs s03e13.

Gårdagens körlektion gick kanon! Åkte i Ullundarondellen med Annica. Jag berättade även för henne att jag hade klarat teorin och att jag hade halkan på måndag. "Då är det väll dags att vi bokar körprov snart då". Jag tror faktiskt jag lugnar mig lite med det.

Igår innan bion så började jag rensa min garderob, vilket jag även forstatte med sen när jag kom hem. Trodde det var massvis att slänga, men det var det visst inte. Vissa klädesplagg har jag inte hjärta till att slänga, som till exempel nians klasströja. Och sen har jag fyra pjamasar, som jag älskar. Jag kan bara inte slänga någon av dem, även fast jag inte använder pjamas så mycket.

Tjing!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback