Truckutbildning hela dagen lång.

Vaknade av lillebrors vibrerande mobil idag, irreterande. Förstår inte varför folk (:P) har så svårt att komma upp om mornarna. Kanske är det jag som är mongo, vad vet jag.

Åkte till "jobbet" idag för en truckutbildning. Vi hade teori från halv nio till fyra, vilket känns VÄLDIGT länge om man inte suttit vid skolbänken sen maj/juni. Men kortet ska tas så då får man helt enkelt stå ut.

Vid lunchtid så åkte Frida, Fredrik och jag till Boulevard och åt sallad och
bolognese (om det nu stavas så, googlade och då kom det fram en hund). Sen åkte vi tillbaka och parkerade på GÄST. Vi ansåg att vi kunde parkera där idag då våran anställning gått ut.

Bildbevis, orkade ej fixa till färgerna:
image359

Nu tänkte jag göra lite dryck med sodastreamen. Har att välja mellan följande smaker:
  • Cola
  • Lime Lemon
  • Red Berries - Köpt igår
  • Ginger Ale - Köpt igår
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback