Sommarfest på KD

Gårdagen blev riktigt lyckad faktiskt. Åkte hem till Sanna runt fem och åt smaskig mat som hon hade lagat till. Var någon form av fyllning (typ gräddfil, skinka, purjolök och rödlök) i tunnbrödrullar. Blev lite fördrink och sen vidare till jobbet.

Kvällen smet snabbt förbi och när jag minst anade det shakade jag ass inne på Maja med Ove. 14 år åldersskillnad är inga problem om man är arbetskamrater på KD, det går att dansa loss ändå med varandra :)

Jonathan var väldigt söt igår och bedrev taxiverksamhet med min Polo. Först skjutsade han mig till Sanna klockan fem och sen runt halv åtta var han där igen och skjutsade oss till bankomaten och sen KD. Runt två i natt så hämtade han min mamma på KD och skjutsade hem henne och en-två timmar senare så hämtade han mig vid grillen vid raggartorget.

Är karln inte för underbar?

Idag ska jag faktiskt kolla på en bil, vad det är får ni reda på sen :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback