70's

Hej Amanda!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:

Artikelnummer

Antal

Benämning

2000872859

1

DVD - That 70s show - Säsong 5




Tanken var ju egentligen att jag skulle avbeställa det där, vilket jag tydligen glömde :P Jag är nästan helt säker på att jag gjorde det, men förmodligen var det bara en tanke som aldrig ledde till handling.

Nu i efterhand tycker jag nog det var bra att jag inte avbeställde, för That 70's Show är sjukt bra.

Nu ska jag åka och göra lite ärenden och sen när pappa kommer hem ska vi fixa regplåtarna. Jag klarar det ju själv, men när pappa är så snäll att erbjuda sig så vill jag inte tacka nej. Dessutom är han i västerås nu och när han ändå är där så köper han nya torkarbladtill Polo:n. Dem byter vi också när han kommer hem :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback