Fredriks sjätte bil

1. Volvo 240 GL '88 - Blå
2. Volvo 740 16v GLT '90 - Svart
3. Volvo 240 GL '87 - Blå
4. Mazda 323 GTX 4x4 Turbo '87 - Röd
5. Volvo 240 DL '86 - Vit
6. Volvo 240 GL '87 - Svartlila (Enligt Fredrik, jag tycker den är mörkplommonlilasvart :P)

Idag var Fredrik och jag till Uppsala för att köpa en bil. En mörkplommonlilasvart Volvo 240. Riktigt fin var den. Bästa bilköpet hittills? Enligt hans pappa iallafall :)

Bilköpet gick galant, men efter Max-besöket gick det inte lika bra. Jag klantade mig lite och känner mig skitdum. Gjort är gjort liksom och det löser sig.

Väl hemma i Enköping så provkörde jag 240:n. Den var förvånansvärt lätt att köra. Trodde den skulle vara trög och konstig, men inte alls faktiskt.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback