Hemma från stora staden

image375

Just nu så ligger Fredrik helt utslagen i min säng, det var tydligen en jobbig dag i Stockholm. Promenaderna och den korta vistelsen på H&M verkar ha tagit kol på honom.

Var ju lite speciell uppståndelse idag vid slottet eftersom att våran kronprinsessa Viktora har namnsdag. Killarna gjorde mycket bra ifrån sig och det var verkligen värt att se :) Tog med mig D50:n till Stockholm, men när vi skulle lämna bilen så regnade det så jag struntade i att ta med den. Väl på plats sen så ångrade jag mig lite, för regnet hade slutat och det var verkligen något som hade varit kul att fota. Fotade dock med mobilen. Fick faktiskt en ganska bra bild på Viktoria.

image374

Första gången jag såg Viktoria och jag reagerade verkligen på hur vacker hon var. På bilden ser hon dock lite gammal ut, men det beror nog på den dåliga kvaliten på bilden.

Efter att högvakten och gratulationerna var slut så begav sig Fredrik och jag till en pizzeria för lite mat. Sen knallade vi runt planlöst och frös, tills vi bestämde oss för att ta bilen till söder för att Fredrik skulle gå in i en affär och köpa ett Gecko-card, om jag minns rätt. Tror även han köpte en gamecube-dosa som han kan använda på sitt Wii. Svängde in på H&M och jag köpte mig två hoods som jag trånat efter länge. Färg- och mönster valet på dem blev väll inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag blev väldigt nöjd ändå. En grön- och svartrandig och den här rosa. Det är riktigt hög krage på dem så de är riktigt sköna och BILLIGA! 125:- styck, inte illa ;D

image376


Nu återstår bara att se hur långe det kommer ta innan Fredrik får damp på dragkedjan på tröjan. Han hatar nämligen tröjor med dragkedjor.

Ska försöka väcka liv i min pojk nu >_<

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback