Jag är kär, störtkär - i sex små kattungar

Idag har jag uträttat två saker som jag borde ha uträttat för bra länge sen, men som sagt "bättre sent än aldrig".

1. Jag åkte ner på stan och mötte Elin för att överlämna vår projektarbetesrapport. Fast det är i och för sig både hennes och mitt fel att det inte blev av tidigare :P Nu är det gjort iallafall och det känns skönt.

Hon berättade att Kitty hade fått kattungar igår, så jag blev bara tvungen att gå upp och titta på dem. HERREGUD säger jag bara. Så små, söta och helt jävla underbara. Det var första gången jag såg ett par så unga kattungar. Patrik kom fram till att de var 24 timmar och 20 minuter gamla. Nu ska jag tjata på mor och far att jag får köpa en katt av Patrik och Elin ^^

2. Jag tog även en vända förbi
Hannah och hämtade en tröja jag glömde där för ungefär ett år sedan. Härligt, nu är även det gjort! Vi hade en snabb, men trevlig, pratstund.

Jag är stolt över dagens insats. Får bli en vända förbi Örsundsbro någon dag också, har ju faktiskt en tröja som är Jossans ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: elin

Mjo, fast en sak har du fel i.... De är sex stycken:P Om man inte räknar Kitty då... hehe. Men söta ärom!

2008-03-16 @ 00:03:55
Postat av: amäända

nu har jag ändrat ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback