Jobb :/

Det känns ju inte så jättekul att gå till jobbet med vetskapen att en tjej där vet på tok för mycket om mig och mitt privatliv. Inte hennes fel, men personen som berättade kunde kanske ha agerat lite annorlunda.

Det finns inte ord för hur besviken jag är på den här personen just nu.

Hur kul kommer det vara att strutta runt på jobbet och veta att hon vet? Eller var det kanske värre igår när jag inte visste att hon visste?

Jag vill bara gråta, men idag får jag bita ihop så rejält så att käkarna spricker. Det kommer förmodligen att gå bra och jag kommer att klara mig fint. Jag brukar klara mig, det har jag gjort förut.

Kommentarer
Postat av: elin

Har det med din mobil att göra...? (bara en vild gissning nu men)

2008-03-26 @ 08:22:54
Postat av: Becca

:o nej men gud :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback