My/Bu-sig lördagskväll

Mös med Fredrik framför Melodifestivalen igår. Vi hade dukat upp med chips, dipp, sura bilar och egenbubblad läsk. Jag kan VERKLIGEN rekommendera Ahglrens sura bilar. Jag gillar bilar, men är inte direkt ett superfan av dom som Fredrik är. Men dessa sura bilar föll mig direkt i smaken och kommer definitivt att köpas igen.


Efter att melodifestivalen var slut så tog min bil och åkte en runda. På vägen hem sen såg vi att vi hade en vit golf bakom oss. Vi förstod att det var Sjöberg så vi saktade ned och blev omkörda. Sen gasade vi på och hängde på när Sjöberg svängde av. Då trycker Fredrik rejält på gasen och kör om.


Sjöbergs golf kan slänga sig i väggen, det smsade jag även honom när vi kom hem sen. Han förstod inte att det var vi utan undrade mest vilken det var som körde som en "blådåre". Han påstod även att hans golf hade mycket mer att ge och att han ville ha en ny chans. Vi får se hur det blir med det :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback