Ny vecka med nya utmaningar.

Jag börjar ärligt få panik över livet igen. Jag vet inte vad jag vill plugga vidare till och är det inte ganska så snart man ska ha sökt in? Fan! Jag får helt enkelt ta någon randomutbildning ooch hoppas på att jag trivs.

Den här veckan är det jobb idag iallafall, mer vet jag inte. Är iallafall lovad vecka 12 och 13, dvs. nästa vecka och nästnästa vecka. Kommer bli en fin lön i april :) Om jag blir ledig någonting den här veckan så ska Fredrik och jag åka och kolla på bil till honom.

Jag bakade morotsmuffins i lördags med sån där supergod Philadelphiaostkräm. Står en stor bytta med krämen i kylen, vilket inte är så jäkla bra. Händer vldigt lätt att fingret slinker ner i skålen och sen in i munnen. Jag åt en muffins i lördags och två igår. Idag ska jag försöka att inte äta någon alls, men om jag skulle misslyckas så är det inte hela världen eftersom att jag ska träna idag.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Paulmoa

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback