Dong

Helgen har verkligen varit toppen. I fredags var det en galen utekväll med flickorna. Jag lyckades göra av med en halv förmögenhet, men någång gång ska man väll göra det också. Efter lite salt, citron och "starkt" så svängde kvällen fram. Kvällens dansstil kan vi nog kalla: Homo neanderthalensis dansus.

Min lördag började runt halv tre med frukost, vi kan väll lite lätt säga att fredagens fasoner tog kol på både mig och Jonathan. Vi hann iallafall med en loppis och lite grillat innan vi begav oss till hans syster för Eurovision. Riktigt kul att träffa henne, hennes sambo och son.

Sen igår då så böt vi tändstift på pärlan, så nu går hon som en raket igen :D Lånade även Eriks hoj och drog en vända till Strängnäs. Jag var livrädd till en början, men allt gick bra som tur var. Vi lärde oss iallafall en grej och det är att man ska ta med kontanter om man ska till Strängnäs - de vet inte vad betalkort är för något.

Väl hemma sen så åt vi hemmagjord tunnbrödrulle och någon timme senare spelade vi Boggle med mamma, pappa och Jonas.. Jag ledde inte stort den här gången för Jonathan var hack i hälarna på mig. Det hela slutade faktiskt med en klar vinst till honom. Grattis!

Nu ska jag till jobbet, konstigt nog är jag faktiskt nervös. Jag har ju inte varit där sen tisdagen förra veckan och det har ju faktiskt hänt en del sen sist. Mamma ska inte dit förrän torsdag så det är jag som får hålla ställningarna.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback