Ge mig en cab!

Jag funderar om jag ska köpa en till bil :) Sitter och tittar runt lite och funderar på en billigare cab nu till sommaren. Vore inte det mysigt? ;D

Fredrik och mamma tycker att det är en väldigt dum idé att köpa en till bil, men faktum är att jag behöver en. Mina familjemedlemmar vill ju låna Polo:n hela tiden och vad ska jag då köra med? :P

Superbra idé enligt mig. Så om ni ser en superskabbig cab som åker runt i Enköping om några veckor så är det kanske jag som glider runt.

Iallafall, fixade till hatthyllan på Polo:n idag. DEN VIBBRERAR INTE NU :D Jag är ett proffs. Sen måste jag byta backlampan också, så att jag inte får nedslag på besiktningen.

Sitter just nu med ett bedövningsplåster på armen och väntar på att det ska verka. Ska ner igen till UM och sätta in en stav. Är jag fånig om jag säger att jag är skitnervös?

Pusskram

Kommentarer
Postat av: B

2008-05-29 @ 09:40:15
Postat av: Becca

De är en bra ide :)

Jag skulle också vara skitnervös!!

Postat av: mforssman

Jag var skitnervös ;) lycka till:)

2008-05-29 @ 19:51:56
Postat av: Alexanderamal

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-16 @ 10:44:37
URL: http://alexanderamal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback