Från Flogsta till Centrum på 50 minuter!

Ja, jag erkänner... jag är kass på att åka buss. Men man lär av sina misstag! :)

I lördags kom ju min lilla lumpare
Cissi hit och shoppade loss lite... blev lite julklappar och ditt och datt. Träffade även Alx och Mattan på stan så vi lunchade lite ihop :) Riktigt god pasta, alla var nöjda utom Mattan som ansåg att hennes portion var alldeles för liten. Det var den! Var verkligen jättetrevligt att träffa alla knäppskallar igen! När ska vi röja sönder fyrishov äventyrsbad då? :D

Idag blev det ytterligare julshopping med mor och far, Vi var lite överallt och kikade. Handlade lite lussebullar och knäck av en klass som jag tänkte äta framför tv:n senare. Mums! Blev en fika och sedan en middagsbuff'e också, mycket smakligt! Känns så bra när de kommer på besök :) Känner man sig lite som hemma!

Jag kommer få ett jättemumsigt te i julklapp :)

Nu blir det lite plugg faktiskt, fast jag är jättetrött. Duktigt Amanda!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fyrishov lär det bli ganska snart om jag får besämma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback