Mamma Mia-dag!

Eftersom min Mamma Mia-film kom på posten igår så passade jag på att kolla på den idag när jag slutade. Efter att ha sett den en gång så satte jag på den en gång till för att han något att kolla på medans jag räknade matte. Man kan aldrig få nog av en bra film :)

Sen klockan 18:00 befann sig jag och
Annika på forumtorget för att lyssa när Sandras kör sjöng Mamma Mia-medly. Mycket trevligt. Annika och jag skaffade oss även nya bekanskaper!

Vad säger ni? Ser vi inte ut att vara bästisar forever? :)



Foto av Annika Herlin

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahaha! Ja, vilka trogna vänner... :) Å vilken stjärnfotograf! Hur lyckades jag få sån skärpa på er, å så flummig bakgrund.. Vilken superkamera! :D Hihi!

2008-11-26 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback