Patrik 1,5



Igår kom mamma  hit till Uppsala för att äta pizza och gå på biofilemn
Patrik 1,5 tillsammans med mig. Hon parkerade här på Sernanders väg eftersom vi hade tänkt att cykla till stan, då det kan vara grymt drygt att leta parkering mitt i stan. Jag fixade så vi kunde låna Fredriks i min korridors cykel, perfekt!

Vi hade kommit några meter och vad tror ni har hänt? Jo, min cykel hade såklart punka >_< Då fick vi sätta oss i bilen i alla fall och leta parkering. Vi bestämde oss dock ganska så fort att parkera på Akademiskas parkering nära fågeldammen. Det blev bättre än bäst. Nu vet vi det till nästa gång :)

Filmen var helt sjukt bra och kul. Fanns dock vissa scener som killar kan tycka är lite jobbiga då det visar kyssar och smek mellan det homosexuella paret. Jag kunde inte hålla tillbaka varken skratt eller tårar, fast varför ska man göra det egentligen?

Jag kan inget annat göra än att uppmana er att GÅ OCH SE PATRIK 1,5!

Kommentarer
Postat av: Pettersson,Daniel Pettersson för dig med smak ;)

är den filmen bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback