Satan i gatan

Imorse kunde jag knappt komma upp från sängen, jag ville bara strunta i allt och somna om och vakna upp som en ny människa. Men duktig som jag är släpar jag mig upp trots kroppens protester. Jag är stolt över min insats.

Hela den här veckan har jag vaknat upp med en riktigt otrevlig känsla i halsen. Halsmandlarna har varit uppsvällda, halsen har kliat och dessutom har den varit helt igenslemmad. Trevligt va? Jag har i alla fall insett att bästa medicinen mot det här är riktigt varmt te!

Nu sitter jag här med sjukt varmt te och bränner tungan samtidigt som jag hoppas på ett mirakel mot min hals. Var är du Gud när jag behöver dig?

Idag mellan matteföreläsningen och mattelektionen har vi tre timmar "håla" så då har jag och Annika bestämt att vi ska cykla till stan. Jag behöver lösa in min check, kolla på ett par nya jeans (ett par sprack i början av veckan >_<) och några vanliga baslinnen på Gina. Får se om ekonomin tillåter mig att inhandla det där.

Imorgon blir det hamsterköp! Wihoo!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback