Drömmar om julen.

Jag sitter och lyssnar på julsånger och kollar på julklappar på internet. Tror jag längtar till julen. Kanske för att en massa bra kommer att ha hänt innan jul och för att en massa bra kommer att hända under julen. Sen för att julen bara är så mysig!
  • Flytten!
  • Hamsterköp (blir förmodligen på jullovet)
  • Ledighet
  • Träffa famijen och hunden :)
 I julklapp önskar jag mig en dammsugare, julefrid och massa ledighet!

Pusskram



I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is...
You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback