Lite kluven.

Det här ett erbjudande om ett studentboende på Sernandersväg 11:7XX, en etta med pentry med kontrakt from 090101.

Jag bollar fram och tillbaka om jag ska tacka ja eller inte.

Rummet är fortfarande lika litet som det jag har nu, fast de har pressat in ett pentry också. Jag listar upp följande:

PLUS
  • Förmodligen tusen gånger fräschare än det grisiga köket
  • Jag kommer inte behöva att vara orolig för mystiska sopmonster och disktrasemögelattacker
  • Om jag vill kan jag laga mat naken
  • Bekvämt med eget, på alla sätt och vis
  • Sjunde våningen, fin utsikt? Haha.
  • Kan laga mystisk mat utan att folk ger kommentarer om den. Typ rosta hallonsylt.

MINUS
  • Mindre utrymme
  • Har ingen micro
  • Måste skaffa dammsugare och mopp
  • Slopa soffan? (NEJ!)
  • Ensamt
Äsch, jag tittar på lägenheten så bestämmer jag mig därefter.. det kanske faktiskt är större än man tror. Jag kanske kan behålla soffan, det vore lovley!

Frukost nu.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Emma Davidsson

wooho., jag tycker den låter skitbra :D tänk vad skönt liksoM!

Postat av: Hannah

Nej, men har gjort om lite i rummet bara. Skaffat en större och finare garderob! Hur går de i skolan då?

2008-10-22 @ 12:01:45
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback