Redovisning

Idag ska Alex, Aleks och jag redovisa vårt Villabygge i Pajalas urskog. Kommer nog att gå bra hoppas jag. Det jag ska prata om är fasaderna, bjälklaget och takstolen. Finns inte så jättemycket att säga om dessa, och med tanke på att vi inte har tänkt att gå in på detalj på varjde del så kommer det nog att gå bra.

Det blev mindre gjort än tänkt igår, som vanligt. Trots att vi jobbade effektvit så hann vi inte riktigt med allt vi hade velat. VI hann iallafall rita taket i genomskärning, sektionen och takstolarna. Sedan hann vi även med PP:n för villabygget, dela upp redovisningen samt skriva lite mer på rapporten.

Det vi har kvar att göra nu är:
- Rätta gamla labbrapporten
- Skriva ny labbrapport för gårdagens laboration
- Göra PP för fördjupningsuppgiften (förbererda redovisningen till det grupparbetet)
- Klura på en sammanfattning och slutsats till Villabyggets rapport

Sen ska jag även försöka hinna med att TENTAPLUGGA, äta och sova också. Mycket just nu.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Jag tyckte det jag också.. orkar inte fota själv (A) och med tanke på det höga antalet läsare jag har som bara skriker efter bilder, så blir jag ju tvungen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback