Fettodagar

De senaste dagarna har jag vaknat upp och kännt mig sjukt fet. Tror det har att göra mycket med att jag faktiskt har ätit ruskigt onyttig mat de senaste dagarna, fråga Aleksandar "Min bikt" i klassen.

Jag känner mig fakitkst inte så jävla snygg efter att ha moffsat i mig en kebab med extra mycket sås. Fast jag tror knappast jag är ensam om att känna så. Då kebab intogs två gånger förra veckan så förstår ni nog varför jag har haft fettodagar de senaste dagarna.

En till orsak till detta är nog att min spegel har bytts ut. Den förra visade ett mer snällare och slankare motiv, medan den jag har nu faktiskt visar sanningen. Tror det blev lite av en chock när pappa skruvade upp spegeln i tisdags.

Bara att leva nyttigt några dagar så brukar det bli bra, någon promenad och lite frisk luft så känns det bra igen. Vi kör på det.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback